måndag 13 april 2009

Ont i halsen

Har haft en jättetrevlig eftermiddag/kväll här hemma med trevligt besök. Joels kompis Elliot från Move and Walk var här med mamma Camilla och mammis Jenny.
Underbar familj som vi bara känt lite mer än ett halvår men som känns som mycket längre än så.
Grabbarna lekte och skrattade så att de kiknade. Vi grillade för första gången i år, mums vad gott. Till efterrätt gjorde Camilla sin goda äppelpaj till allas förtjusning, särskilt Isac som tycker det är den bästa äppelpaj som finns. Vi fick den förra gången vi träffades också så det tycker jag vi tar som en tradition!

Från vänster: Elliot, Camilla, Joel och Jenny.Godisförbudet var jag tyvärr tvungen att flytta lite på då jag fick Mariannekulor av Elliot idag och jag är så¨svag för dem...mmmmm men nu har vi ätit upp hela paket här ikväll (fick hjälp) så från och med i morgon kanske??

Har kännt mig lite irriterad i halsen under dagen och undrat om det varit allergi, men nu i kväll svider det som bara den och jag som absolut INTE får bli sjuk! I morgon har jag provtagning och behandling nummer 10 (om proverna är bra vill säga). Känns lite tveksamt, har haft jättemunblåsor hela förra veckan (och till och med ätit pencillin för de har varit så inflammerat), ländryggen som flagnar och ömmar, stygnen som inte läker till port a carten (vätskar sig fortfarande efter 4 veckor) och nu HALSONT!! J-la skit rent ut sagt!!

Inga kommentarer: