tisdag 8 september 2009

Modell för en dag.

Idag har jag och Gitt varit på ModelHouse och tagit bilder. Gitt dokumenterade hela dagen och här följer några bilder från Gitt:
I sminkstolen;

Färdigsminkad och redo för action:

Fotografen och jag hade kanonsamarbete. Hon tog 88 bilder och bara en blev misslyckad. 16 stycken var helt kanon. Snart får ni se resultatet på bloggen.


Det här var verkligen en skitkul dag tillsammans med Gitt och min äldste son Adam som följde med!

Visserligen inehöll dagen även ett samtal från min läkare att jag måste till vårdcentralen i morgon och ta nya leverprover då jag har så ont i alla leder. De måste se om levern pallar mer mediciner... Som sagt det ska alltid vara något eller någon som står och stampar på mina knogar när jag försöker hålla huvudet över vattenytan för att överleva.. Suck
Men återigen, bortsett från detta så har dagen varit underbar.
Tack Gitt för den underbara människa du är!

6 kommentarer:

Anonym sa...

du e skitsnygg /kram ulle

Anonym sa...

Nu är din nya layout klar!

Det är Du på bilderna som lyfter upp hela bloggen.

Fasen vilken snygging!

Du går inte av för hackor och det verkar som du inte gjort något annat än stått framför kameran.

För mig betyder vår dag tillsammans igår mer än vad du någonsin kan förstå. Du ger mig så mycket lugn i kroppen och jag bara myser när jag få vara med någon jag tycker SÅ mycket om.
Tack finaste!
/Gitt

Vanilla sa...

Vad fina bilder! Och snygg blogg! :-) Kram

Tezz sa...

Härligt att du haft en bra dag, det ska bli kul att se bildresultatet :)Tycker du är stark som kämpar på!

Unknown sa...

Vackra bilder, stilen passa dig. //Per

Fotograf Matilda Söderström sa...

Hej! Jag hittade här din blogg via din vän Gitt som skrev till mig via en fotocommunity. Det glädjer mig att dina bilder kommit till användning och din blogg är väldigt inspirerande. Du verkar vara en väldigt härlig person och som din vän sa, du lyfter rummet med din härliga glädje när du kom till oss i studion. Hoppas du kan se det i dina bilder! All lycka i framtiden önskar jag dig och din familj, jag tittar nog in här igen. hälsningar från fotografen Matilda

ps. är det ok att jag lånar bilderna från fotosessionen till min blogg med en länk? :)