söndag 11 oktober 2009

Ont i handlederna

Ju kallare det blir ute, ju mer ont får jag.
Har i natt även sovit med mina handledsvärmare men tycker jag varit lika stel för det. Måste ringa läkaren i morgon.

I går lördag var i alla fall en härlig höstdag som bjöd på massor med sol. Jag och Adam åkte till Farsta där han spelade cup. Mellan matcherna gick jag och två andra hockeymammor på promenad.


Sista matchen var avklarad kl 21 så det blev en sen kväll.

Idag söndag är det dags för fortsättning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har lyst med min frånvaro ett tag(typ 2.5 månader.Sorry! Jag fattar inte hur ni i er familj hinner med. Ni är fantastiska allihop o vi saknar er nåt hemskt.Hoppas verkligen vi kan få till en träff snart. Längtan blir stor när man ser alla vackra Ingarö-(hemma)bilder.
Dina bilder är superfina, värsta modellen. Miss you all!! Kram Heléne i urskogen

Anonym sa...

Farsta bjöd visst på riktigt fint väder, härligt att komma ut en sväng ur ishallen. Nyponpulvret gör nog susen, värme likaså, sen har vi ju även ett tredje alternativ ;)

Ser fram emot en riktig långpromenad i veckan.
STORA KRAMEN /Maria Ö

Vera sa...

Hej! Har hört talas om detta som ska vara bra mot ledvärk...
http://holistic.se/kosttillskott/ledochmuskel/index.php

Jag har använt annat av Holistics preparat och tyckt de varit bra. Dock ej detta!

Kanske värt att prova om nyponen inte vill som du och smärtan för stor?

Kram