torsdag 29 oktober 2009

Rosa Bandet

Just nu sänds Rosa Bandet galan på tv. Vi kollade en stund men det blev för jobbigt. Både för mig och Jörgen tror jag.
Jörgen har satt på en film i stället. Ska ta mig något gott och sätta mig i soffan en stund. Sedan blir det nog tidigare sänggång ikväll.
Lite svidig i halsen och seg. Sov middag en timme idag när Jörgen och Joel var på Move and Walk. Orkade inte följa med.
Jag och Joel har på morgonen varit på Södersjukhuset hos Neurologen på läkarbesök. Allt bra för tillfället och Joel skojade även med läkaren och sa att han hette "Gunnar" och när hon frågade om färger så sa han rosa på allt och skrattade åt sina egna skämt.
Läkaren var nöjd i alla fall och sa att det var en klipsk liten kille hon hade att göra med....

Tidigare ikväll har Adam haft hockeymatch hemma mot Spånga. Värmdö vann med 4-0, sista målet gjordes 19.59 i andra perioden!
Jörgen satt i speakerbåset och jag och Joel på läktaren och åt toast.
Isac hade träning samtidigt på uterinken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej förstår att de va jobbigt att titta på galan,Grät själv med Hannes pappa det va så rörande.Tänker på er alla som drabbas av denna fruktansvärda sjukdom Ni finns i mina tankar o ger massor av kramar o hoppas att det hjälper en liten stund.Vill så gärna hjälpa men vet inte hur? Ta hand om varandra/KRAM Helena

Anonym sa...

Klipsk - han är makalös, Wille tror att han har utvecklat en speciell komisk talang i väntan på att kroppen ska bli redo för det fysiska och jag håller med. Jag tror faktiskt att det kommer att bli så att Joel erövrar det stora landet "over there" inte på isen utan på den stora scenen!

Ta hand om dig och om du har tid och ork att slå föje någon dag så finns jag här.
STOR VARM KRAM
Maria Ö

Anonym sa...

Jag håller med Maria. Joel är störtskön med underbar humor och enormt vaken för sin ålder.

Han busade ju med mig också och sa att jag heter Ulla;) Så du kan väl hälsa Gunnar från tant Ulla, då:o)

Rå om dig och familjen i helgen så hörs vi.
En massa massa bra till dig.
Kram Gitt (alias Ulla)