torsdag 1 oktober 2009

Tick tack....

.... nu kan jag snart inte skjuta dessa tankar framför mig längre. I morgon förmiddag är det dags för besked och få reda på hur min närmsta framtid ser ut.
Vid lunchtid ska vi sedan åka till Örebro på hockeyturnering. Adam spelar. Jag, Jörgen och Isac ska titta på, bo på mysigt hotell och bada äventyrsbad.
Joel är hemma hos farmor och farfar.

Idag bjöd Maria Ö mig på lunch på Siggesta. Innan promenerade vi deras vandringsled på 3.5km. En härlig dag med en härlig kompis. Tack för att du finns Maria!

7 kommentarer:

anna sa...

Håller tummarna!


/anna, enastående ;) 2-barnsmamma

Anonym sa...

Hej min vän,

Det är nu fredag morgon och jag vet att du och Jörgen är hos läkaren just nu...Håller båda mina tummar så hårt jag kan, det kommer att gå bra !!! Önskar er en riktigt mysig och lugn helg i Örebro.
En bamse styrkekram från din vän Jenny

Anonym sa...

Tänker på dig!!
Kram Ulle

Anonym sa...

Elisabeth...you are held close in out hearts and prayers. We love you!
Sarah

Anonym sa...

Jag följer din blogg, jag tänker på dig, jag gillar att läsa det du skriver. Du e bra! Varma kramar Petra Barnmorska.

AnnaCarin sa...

Hoppa att det gick bra för dig hos doktorn! *håller tummarna*

Anonym sa...

Hej Bettan
Oroligt väntar även jag på att få veta hur det gick i fredags. Jag tänker på dig.
Kram
Tina L