söndag 28 mars 2010

Jag gjorde det igen!

Idag stod jag på skridskor igen! Det var hockeyavslutning och föräldramatch på Hovet mot grabbarna i Team 2000.
Äkta hockeymorsa!

Tyvärr har jag ingen bild från när jag stod på isen men det kanske kommer så småningom för det var flera som tog kort. Jag själv hade dock glömt kameran hemma idag.
Efter matchen så åkte vi till Vita Hästen allihopa och åt middag.
Hela familjen var med och Joel tyckte det var kul att gå på ”restaurang”. Han satt mest som ”Rainman” och räknade tandpetarna.

I morgon är det måndag igen och dags för Isac att gå till skolan, Joel till Ballongen, Adam har studiedag och jag och Jörgen jobbar. 14.30 har vi dock hembesök från arbetsterapeut och sjukgymnast för att gå igenom hur det fungerar i hemmet. Och ni som undrar så har vi fortfarande inte fått någon bostadsanpassning från Värmdö Kommun…

Jag måste också ringa kontaktsjuksköterskan och kolla upp min nästa läkartid då den jag fick med posten i fredags inte stämmer överens med mina röntgentider. Läkarbesök ska ligga cirka en vecka efter röntgen så att man kan få svar när man är där. Nu med alla tidsändringar så stämmer det inte. (Ibland känns det som man skulle behöva en sekreterare för att vara koordinator i den här familjen är väldigt tidskrävande.)
Angående rehabilitering så tror jag att det blir i Alfta 12 dagar för där kunde jag få dispens att åka hem över helgen. Ska kolla vidare detta i morgon.

Nu har de kvinnor som vars bloggar jag följt lämnat oss, men Annas blogg har hennes man tagit över och jag var tvungen att kika in på den nu ikväll.
Kolla på länken vad fint Annas man skrivit.
http://annajansson73.blogspot.com/
Bra ide med bildvisning vid minnestunden. Så vill jag också ha det när den dagen är kommen.

Inga kommentarer: