torsdag 30 september 2010

Dags att skrapa rutorna


I morse var bilarna helt frostiga när vi vaknade. Hösten är helt klart här nu och det är kyligt i vindarna.

Idag är jag hemma och vilar. Vi får se om jag släpar mig ut en stund i solen. Har värk i bäckenet och nedre delen av ryggen. Det är ingen direkt skelettsmärta utan mer som influensavärk om ni förstår vad jag menar?
Pratade med min läkare på telefon nu på förmiddagen och det är klart att metastaserna kan göra att jag har smärta men hon tror även att all stress runt omkring spelar roll.

Efter ett långt "terapisamtal" med min kompis Jenny igår kväll så överväger jag nu starkt att avboka resan. Jag pratade direkt med SAS igår och de betalar tillbaka flygskatten i alla fall. Resterande får jag försöka få tillbaka via mitt VISA kort.
Det är inte bara att jag är sjuk som gör att jag varit tveksam till resan utan även att Isac är i ett skede i skolan att eventuellt byta klass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Frost på Ingarö, hela +0,6 i morse i Hemmesta. Stort Grattis till bostadanpassningen som ni kämpat så länge för!!! Jag tror och hoppas att du hänger med nästa sommar och flera där efter. Många kramar från Tina Lundgren